2011. november 17., csütörtök

☆ something personal ☆

Úgy érzem most egy magyar bejegyzésre van szükségem, az érzéseimmel kitöltve azt.

#1
Mióta megtudtam E.-től AZ infót, nem tudok már rájuk úgy nézni, mindig eszembe jut egy bizonyos dolog.

#2
Ismét kezd rajtam eluralkodni a megfelelni vágyásom, és arra képtelenségem.

#3
Borzasztóan hiányzik a barátnőm, mivel múlthét szerda óta nem találkoztunk mert nem ért rá.

#4
Szeretnék célratörőbb és kitartóbb lenni. Mikor a belsőhang azt súgja 'képtelen vagyok rá' általában kitaposom érte a belét, és megcsinálom, ha mégis képes vagyok rá.

#5
Boldog vagyok, hihetetlenül, de egyúttal hihetetlen nagy űr is van bennem.

#6
Hihetetlenül eltávolodtam attól az embertől, akiért annó bármit feladtam volna. Hihetetlen fos, de így alakult. És ha nem tudnánk már olyan jól elbeszélgetni mint annó... akkor már a küzdésre sem érzek kényszert.
Vajon annó őszinték voltak a beszélgetéseink? Tényleg bízott bennem egy icipicit is legalább? ... who knows...

#7
Szeretnék új szintekre kerülni az életem minden pontján, amelyik ponton még nem jutottam magasabbra.

#8
Botrányosan lecsökkent azon barátaim száma, akiknek megnyílok és megosztom velük a dolgaim. És ennek nagyon örülök.

#9
Egyre jobban undorom az emberektől. És a "barátaim" új "szenvedélyei"től. értsd: fű, drogok

#10
Szeretnék neki mindent megadni. És támogatni bármi is történik. Hihetetlenül félek.. és féltem. 

that's all~



most valamivel talán üresebb a fejem~
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése