2011. február 3., csütörtök

blablabla~

maradok budapesten.

esélyem sincs pécsre. huuuurrrááá. full irónia :'D

najó, azért amit elkezdtem nem adom fel kivételesen
mivel elkezdtem fogyókúrázni !

hogy olyan vékony legyen amilyet az alkatom megenged~ ugyanis meg lettem áldva a széles medencecsontokkal~
szóval csini zsírtalan homokóra alakra gyúrok : D




random rú reggelről, álmosan~












































szombaton tali~

remélem oda találok xD

ha kedvtelen leszek majd rugdossatok meg xD

apa épp a kedvenc csokimat lengeti az orrom, kedves~ de EZ. erőt ad, hogy olyan lehessek mint ők, mert a példaképeim ha táncról van szó, szóval szeretnék egyszer ilyen szexin táncolni, és bátran ilyen ruhákat is felvenni akár~


már várom a talit rég láttalak titeket~


meg ha jönnek, akkor az új tagokat is megismerhetem~ :3



valójában egyáltalán nem értem a blogspotot de oké. értetek megteszem.xD

még egy random rú háhá. >:3















































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése