2011. február 12., szombat

2. meet~

Hali~

Ma megvolt a második hivatalos beiguri talink is, yey~
Bár most sem volt jelent az egész csapat, de majd egyszer ilyet is csinálunk! >3<

Még sosem voltam a Kálvin téren, de össze-vissza kérdezgettem az embereket, hogy "hé szija bocsi, a metró erre van ugye?" meg két másik embert, hogy melyik irány visz a kálvin térre, de odaértem sikeresen! ^^

...

20 perccel előbb...

Úgyhogy megvártam Mitsut lent a metrónál, aki 5 perccel utánam érkezett meg~

aztán megjött Bubu is, akit most ismertem meg~ és csapattag lesz~
halál cukipofa~ X3

utána megérkezett Chiyo 2 percet késve! majd Mia is XD

ezután elmentünk egy olcsó boltba, ahol Chiyo vett dolgokat magának, majd utána a TAO-ba~


























ami egy kellemes kis ázsiai kajás étterem~ 


























... ahol két órát örjöngtünk, de nem baj, viccesen és egymás társaságában jól elütöttük az időt, így lekéstünk a Ferencvárosi kínai center meglátogatásáról >o<"

































én gombás csirkét ettem~













































szóval ezek után elmentünk a West Endbe~

persze útközben lőttünk pár képet is~




















 
























elmentünk a játék teremhez, ahol DDR-eztünk Miával és Bubuval, Mia folyton elvert minket... xDDD





























de! sikerült elvernem Bubut *u*



























Bubu és Mia tekkeneztek is X,3


itt Bubu volt a nyerő~


























metrózó galok! xD







































és annyira édesen nevetnek *_____* és szexik ! X3



































Mitsu pedig megint szép volt, és elegáns! *__* (ameddig nem szólal meg XDDD<3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése