2011. július 18., hétfő

csacsi dayz ♥

A múlthét szerda-csütörtökömet Csacsival-nál töltöttem amit köszi neki meg Bencének meg Chibinek is! Először csak úgy volt, hogy átmegyek hajatfestünk neki és ramenezünk, de végül becsövültem hozzájuk xD köszi hogy befogadtatok xD 

Annyira feldobott, hogy én festhettem be Csacsi egész! haját, mert azt hiszem ismét fodrász szeretnék lenni... szóval az ilyen felkérések iszonyatosan jól esnek ♥ miután befestettem a haját meg a kezem, és Csenge fél arcát xD vágtam neki frufrut is~ a neki vágott frufruim közül a legjobbat!

Aztán Rameneztünk! *O* Két doboz ramennel kezdtük, úristen, hogy az mennyire mennyei!

















Aztán egy zacskóssal... sok zacskóssal folytattuk.xD 

Sütöttünk egy tortát is! *O*
















Majd felvetettem, hogy hát jó akkor én becsövülök.xD

Közben felhívtuk Chibit, hogy ne otthon unatkozzon egyedül mert Gyuri elutazott ^^; 
















Miután találkoztunk Chibivel is, átjöttünk hozzánk a cuccaimért~

Utána pedig elmentünk a kozmetikushoz, hogy Chibi füllyukait feljebb szúrassuk, mert alacsonyan voltak =o=
















A kozmetikus, aki nagyon kedves volt, azt mondta, hogy hasonlítok egy Disney hercegnőre! :'D WTF?! kis cuki :DDD















Chibi nagyon vicces ahogy fél a liftekben! XD a képen meg egy random én xD

Kozmetikus után kiültünk a sétálóba, és jégkásáztunk is~ ☆ 







Leültünk egy padra, és beszélgettünk, majd mikor eljött az idő, hazamentünk.

Este leesett, hogy otthon hagytam a kontaktlencse tartómat :'DDD gratulálunk Rú. :D

Mikor Csacsi szülei hazaérkeztek, jöttünk is haza a kontaktlencse tartómét, de nem baj útba esett, mert utána még mentünk Csacsi nagymamihoz, aki szintén Csepeli~

...

Nagyi-csán emlékezett rám! *O*

Tök cuki volt X333

Beszélgettünk vele, majd go vissza Csacsiékhoz ^o^

~~~

A másnapi 9 órás találkozónkat Bencével áttettük 12-re, hogy tudjunk takarítani, és oda is érjünk xD Chibi is becsatlakozott hozzánk~




 Vettünk a Spar-ba muffinos fagyit, majd kiültünk később be a McDonaldsba :3



camwhores~

ciao~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése