2011. április 10., vasárnap

私たちは迷子になる

tegnap Mitsuval mentem a Babits Mihály Gimnáziumba a Gyűjtsünk együtt Japánért dologra, mivel Bubu meghívott minket~ később Chiyo is megérkezett~

Ott voltam a Kálvinon már elég korán, konkrétan fél órával előbb. :'D

Szóval vártam Mitsura~

egy kedves kis pedó seggfej hozzám dörgölőzött, élmény volt. De elküldtem ráordítva a kurva anyjába. :'D majd letörölgettem magamat ahol hozzám ért mint általában mikor hozzám érnek idegenek. fless.


majd végre megérkezett Mitsu

szóval felszálltunk a metróra és go az újpest központig~

újpest központban megtaláltuk a megfelelő irányt, viszont a 14-es villamos helyett sikeresen a 12-esre szálltunk, amit 8 megálló után vettem észre.


Angyalföldön kötöttünk ki a putriban. :'DDDDD


valójában meg sem lepődök azon, hogy mi ketten eltévedtünk~


szóval visszamentünk a kiinduló pontra az érkező 12-es villamossal és vártunk egy 14-est...

a 14-esen nem lehetett hallani, hogy épp hol járunk, sikeresen egyel előbb szálltunk le.

ez sem lep meg.

igazából vicces, hogy ennyiszer eltudunk tévedni.xD de legalább nem egyedül~


vártunk egy következő 14-est és leszálltunk végre a jó helyen. xD

Bubu már ott várt minket, szóval elindultunk a Babitsba, mint kiderült street fashion modellek leszünk, gyaru stílusban of course : D



 





















szóval kb. 2-től fél négyig csak készülődtünk (Y)





































ott volt sok loli is~


elnézést nem mindenki nevét tudtam megjegyezni >___<" pedig próbáltam D:


nagyon kedvesek voltak~~ és csinosak

























































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése